Szanowni Państwo !!!

     

    w związku z koniecznością zapewnienia  wysokiej jakości  świadczonych usług   w ramach projektu zachęcam do przedstawienia  opinii  dotyczącej  działania  serwisu firmy SOLVER. Opinie proszę przedstawiać pisemnie korzystając  z wzoru  > zobacz

    Bardzo proszę o przesłanie skanu wypełnionej   i podpisanej opinii  na adres: n.bartkowska@powiatsuski.pl

     

    Aby ułatwić Państwu zgłaszanie  ewentualnych usterek proszę  o korzystanie z wzoru > zobacz 

    Bardzo proszę  aby zgłaszając usterkę:

    1. telefonicznie – odnotowali Państwo  datę zgłoszenia usterki oraz imię i nazwisko osoby przyjmującej zgłoszenie.
    2. pocztą e-mail -  przechowywali   Państwo dane umożliwiające ustalenie daty wysłania  zgłoszenia 

    Dane te mogą być konieczne  w chwili   dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytuł niewłaściwego wykonania usługi.

     

    Kontakt  z serwisem > zobacz

     

     

    Koordynator projektu

    Paweł Dyrcz

     

     


    img_3888-kopiowanie

    Badanie Serwisu - Wzór Nr 17
    Badanie Serwisu – Wzór Nr 17
    badanie serwisu – wzór nr 17.pdf

    rozmiar: 204.9 KiB
    pobrań: 279

    Zgłoszenie Gwarancyjne - Wzor Nr 14
    Zgłoszenie Gwarancyjne – Wzor Nr 14
    zgłoszenie gwarancyjne – wzor nr 14 wersja 2.pdf

    rozmiar: 206.8 KiB
    pobrań: 336

    Drukuj