Podpisano  umowę   na serwis   zastępczy  2349  instalacji solarnych  w 2017 r.  Zgłoszenia  serwisowe   realizowała  będzie firma  

    Grupa Solar Piotr Wójcik, 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 161.   Cena oferty brutto: 215.661,78 zł

     

    Oferowany czas reakcji serwisu 1 dzień (w trybie normalnym),

    Oferowany czas reakcji serwisu 7 godzin (w trybie pilnym).

     

    Przekazano  Wykonawcy   wykaz  zgłoszeń  serwisowych zaległych   ( od 1.01.2017 )  do realizacji.  Wykonawca   w terminie   do 3  dni od dnia  podpisania umowy   ustali harmonogram usuwania  usterek zaległych  informując, użytkowników  instalacji o przewidywanym  terminie  ich usunięcia. 

     

    Zgłoszenia  serwisowe bieżące  ( instalacje  wykonane  przez SOLVER Sp. z o.0. w upadłości w latach  2012-2013 )    należy przekazywać  telefonicznie  pod  numer  telefonu  33 87 57 938. 

    W przypadku  zdarzeń  nagłych  występujących  poza godzinami pracy  urzędu  należy kontaktować się bezpośrednio   z wykonawcą   pod  czynnym całodobowo  numerem telefonu   883  553 566

     

    Zgłoszenia  serwisowe  instalacji  wykonanych  w II etapie  (2016 r)  przez  firmę  Energia Polska  SA  należy  przekazywać  bezpośrednio do   firmy  Energia    > zobacz

     

     


    ph23414

     

    Drukuj