Usterki, zgłoszenia gwarancyjne należy przekazywać  do : 

 

I.  Starostwa Powiatowego  ( w dni robocze   w godzinach  pracy  urzędu od  7.00 -15.00) ul Kościelna 5b,   34-200 Sucha Beskidzka , pok. 25/2  (parter) . Zgłoszenia  gwarancyjne  przyjmuje  Pani  Natalia  Bartkowska.  Zgłoszenia można  przekazywać: 

  • telefonicznie  tel. 33 87 57 938   od poniedziałku  do piątku w godzinach  od 7.00 – 15.00
  • osobiście  pok. 25/2  (parter)  ul Kościelna 5b , Sucha  Beskidzka -  od poniedziałku  do piątku w godzinach  od 7.00 – 15.00
  • e-mail :  serwis@powiatsuski.pl   
  • listownie

         Więcej  informacji na temat  zgłoszeń  serwisowych > zobacz

 

II. Wykonawcy  serwisu poza godzinami pracy urzędu   lub w dniach wolnych od pracy dla urzędu   lub  w   przypadku  powstania  usterki  zagrażającej   mieniu   lub bezpieczeństwu ,    należy kontaktować się bezpośrednio z  Wykonawcą  Serwisu  – Pan  Piotr  Wójcik   pełniącym  całodobowy dyżur : 

 

  •  tel.  513 168 533 ,   e-mail :  wojcik.starostwo@gmail.com

 

       Prosimy o  korzystanie   z wymienionego   telefonu  jedynie w przypadkach uzasadnionych

 

 

 


dscf7772